Adventure Time

Nu blir det bara ett kort inlägg innan lekionen startar.
 
Kom precis att tänka på hur glad jag är, kom och tänka på av någon anledning att nu är det dags att börja övningköra och bara tanken gör mig lycklig! när jag var yngre, var jag väldigt anti det där med övningköra och tänke att så fort jag kommer sätta mig bakom ratten kommer jag köra in i ett jävla träd och dö. Det var under den perioden då jag insåg hur klumpig jag är och ja, under samma tid som jag var väldigt dramatisk...
 
Planerar att odla mina vackra (framtidsvackra) solrosor när jag kommer hem och sen tänke jag ut på lite äventyr och fota lite.
 
Nu är det dags för lite äventyr på lektionen. Inte för att jag kan kalla det äventyr, direkt. Menmen..det är det närmsta jag kan komma.
 
 
xx

Kommentarer på det här inlägget ♥

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0