Sometimes

Ibland behöver vi någon som står där och ser till så att allt går bra. Någon som säger "Ja, det går bra" eller "Jag vet att du klarar det". Vi alla behöver verkligen en sån person i sitt liv. Någon måste på något sätt liksom bekräfta att det man gör är rätt, att det är bra. 
Ibland undrar jag likosm "Vad har har gjort att jag kommit hit, där jag är idag?" Man blickar liksom tillbaka. Tänker på alla tårar, på alla ord som gjorde en stark. För allt skit som ligger bakom en är precis det som är din styrka idag. Du vet inte det då, att allt skit du känner kommer bli din framtida styrka. När man står där i röran tänker nog de flesta att det inte försvinner, men det gör det.
 
Jag är en sådan person som omger mig med personer som vill mig väl, resten kan liksom bara dra åt skogen eller något. Jag behöver inte resten. Jag har de människor jag behöver i mitt liv. Jag har min fantastiska pojkvän, min familj och några vänner. & alla de stöttar mig elelr bara finns där och fångar mig ifall något skulle hända.
 
"Vad har du för motto?" Var någon som frågade mig en gång. Personen i fråga verkade inte bekant på något sätt, men jag bara log. "Vadå motto?" Personen kunde inte förstå hur jag orkade ställa mig upp och ta emot allt gång på gång. Men jag har inget motto. Jag skulle ju kunna säga Never give up eller något liknande på engelska bara för att låta cool. Men alltså, ett motto som får en att vilja stanna kvar, det finns inte i min värld. Jag stannar för att livet är fantastiskt, även om du inte alltid ser det så är det helt fantastiskt. Jag stannar för att jag vill och för de som behöver mig.
 
En fånig mening skulle inte få mig att tänka om, nej, personerna i mitt liv får det, de som håller min hand när jag går för nära kanten, de får mig att tänka en extra gång innan jag gör något. för det sista jag vill göra är att såra de jag älskar. Jag vill ju att allt ska ara bra så jag tänker en extra gång. För deras och min egen skull!
 
Jag har personer som får mig att inse att det jag gör är rätt, att det jag gör är bra.
 
Ibland behöver vi någon som helt enkelt talar om det för oss.
 
 
xoxo
BblackStar 

Kommentarer på det här inlägget ♥

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0