Gahhh!!!

Gaaah! Känner mig verkligen dålig på att uppdatera min blogg...sorry för det! Jag lovar, jag ska försöka att hålla mig uppdaterad. Som sagt det känns verkligen i luften att det är höst, eller snart vinter. Halloween är över som sagt. Men jag & min kusin var sminkade (jag sminkade oss) och idag gjorde jag William (min minsta lillebror) till en zombie. Fick snabba mig och sminka honom på 20 minuter...Kunde ha blivit bättre...hehehhe ^^
 
Precis kollat på Idol och Jens var helklart bäst idag! Snälla, få ut Kevin & Sandra någon gång! Helst Kevin...Han kan hålla sig till fotbollen. Förstår verkligen inte hur svenska folket röstar. Well,well..
 
I promise! I am sorry for not writing!
 
 
xoxo
BblackStar
 

 


Kommentarer på det här inlägget ♥

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0