Taste My Dream♥

 
Jag känner att jag snart måste ta och börja fixa med designen igen, gav upp lite när det inte blev som jag ville.. hehe ^^
 
Min dag har gått ut på att jag inte gjort något under dagen än att få igång ett redigeringsprogram så att jag kan fixa med mina bilder men så fort installationen var klar så stängde det ner sig mitt under redigeringen så jag tog bort det. 
 
Efter en dag med att man inte gjort speciellt mycket så åkte jag, Nicke och hans yngsta lillebror till Max och åt. Drack Lyxshake - chokladdröm! Den heter inte så men jag bara älskar choklad och det var den godaste milkshake jag någonsin druckit!! Det var liksom chokladbitar i och högst upp var det grädde. Den var inte hur billig som helst men det var helklart värt det! Åååå milkshake! ♥
 
 
Älskar den här låten! Så underbar♥
 
 
xoxo
BblackStar

Kommentarer på det här inlägget ♥

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0