Summer in Sweden

Har precis slutat! Nu ska jag få sitta kvar i skolan i en timme extra för att vänta på pojkvännen. Ska bli upphämtade i södertälje och åka hem på middag med mina föräldrar. får hålla tummarna och se hur det går!
 
Brandalarmet har gått två gånger idag i skolan så fick springa ut, men klagar inte, det är ju fett varmt & mysigt ute. Hade mer än gärna suttit ute hela dagen. Bli brunare! 
Jag har väldigt bra pigment och blir väldigt brun, väldigt lätt! Älskar den fina färgen man får på sommaren!
Köpte mig en strandtunika i massor av glada färger igår. Mysig och somrig! 
 
Måste även köpa mig en ny bikini. Äskar att bada! Det är så mysigt! Speciellt i havet eller i insjöar. Poolar funkar, men det är inte riktigt samma sak. ska börja använda mina fina sandaler. Längtar!
 
Älskar verkligen sommar! Så mysig! 
 
 
 
 
xoxo
BblackStar♥
 
 

Kommentarer på det här inlägget ♥

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0