10 Saker du kanske inte visste om mig

 
 
1. Jag har en ful ovana att bita på naglarna :s
2. Jag ändrade mitt smeknamn till Elly när jag insåg vad Ewe betyder på engelska (Det betyder fårtacka för er som inte vet)
3. Jag tror på andar och på liv efter döden. 
4. Jag älskar att skriva, men jag föredrar att skriva på engelska då orden låter mycket bättre.
5. Jag har påbörjat skriva över 14 böcker men har gett upp då jag tyckt att handlingen sög.
6. Jag avgudar Alexander skarsgård...(HAN ÄR MED I TRUE BLOOD!)
7. Jag vet redan vad jag skulle vilja döpa mina framtida barn till..
8. Jag döper mina nallar...(haha! Jag har problem...)
9. Jag pratar ofta med mig själv, oftast när ingen annan hör.
10. Jag har svårt att erkänna när jag har fel.
 
xoxo
BblackStar♥

Kommentarer på det här inlägget ♥

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0