På topp idag!

 
Hellow!
 
Känner mig på topp idag! 
 
Börjar sköta skolan bättre, vilket gör mig gladare och det gör mina lärare också glada för den delen. Jag försöker som vanligt stå alla till lags och idag har det gått bra. Det är ju som sagt inte alltid som man lyckas. Känns litesom jag har varit på gränsen av ilska (eller något) och glädje den senaste tiden. Men idag var jag pigg som en...mört? och glad som en...Cupcake!
 
Har inte gjort så mycket, kollat på ett avsnitt av "The Walking Dead" med min pojkvän. Sista avsnittet av säsongen, åååå det slutade så grymt spännande! Kan inte hålla mig till nästa säsong! Nicke hade slukat en monster innan han mötte upp mig på tågstationen så han var väldigt.....Flummig. :) Så underbart!
 
Bilden är från i somras då vi gick runt i stockholm, kolla så glada vi ser ut! :) Det är alltså jag & Nicke (min pojkvän)
 
Varit i skolan, och idag var vi på studiebesök på DN:S redaktion. Varit där för två år sen, inte så mycket förändring. Så lärde mig inte precis något nytt. 
 
Min Mac-dator är helt cp! Har jag nämt det? Tror jag klantade till mig lite. Råkade ha Time-Mashine på, vilket gjorde att när jag stoppade in ett USB så säkerhetskopierade den allt på datorn till USB:t. Då fick jag liksom för mig att radera allt på USB:t och då försvann det som var på daton. Så nu funkar inte word och dokument har försvunnit och....Jag orkar inte! Ska lämna in den i skolan så att de får fixa så att iallafall word funkar, måste ju kunna skriva mina noveller och skolarbeten och allt...Vilket liv!
 
Råkar vara ledig från skolan i morgon, studiedag! Jippie!
Men ska till öronläkaren. Som tur är så är det inte supertidigt! Ska vara där vid två :) 
 
Sen efter det ska jag försöka komma igång med pluggandet! Har lite uppgifter att ta igen. Inte så många, men lite. :)
 
Här är en låt jag bara älskar!  (den är även med i en filmtrailer på en film jag bara måste se!)
 
 
xoxo
 
BblackStar♥

Kommentarer på det här inlägget ♥

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0