Hold Me Tight.

Hey♥
 
Jag kommer alltid att bry mig. 
Som människa kommer jag alltid att ha drömmar, jag kommer alltid att tro och hoppas.
 
 
Jag har haft så många dåliga dagar och 2012 var riktigt tufft. Men jag klarade mobbningen i fyra år, jag klarar mig ur det här också. Även om det ibland känns som om jag dras tillbaka till mörkret så försöker jag att kämpa, att stanna kvar. Och här är jag idag. Idag känner jag mig glad. Det känns som om ingenting kan stoppa mig, men det är så lätt att man snubblar över den där gränsen av lycka till att bli ledsen.
 
 
Tänk er känslan av att känna sig värdelös, som om man inte duger till något. Man tänker "Allt är mitt fel! Varför gjorde jag så?!" Det är tankar som jag kan ha precis innan jag somnar. Men just nu försöker jag leva i nuet. Föröker att koncentrera mig på det bra stunderna. På det faktum att jag är så lycklig med min pojkvän och att vi firar vår 1årsdag nästa månad. 9 Maj ♥
 
Mina vänner är min familj, den familj jag valde. Jag känner sakand av många personer och jag vill att de ska veta att jag tänker på dem, men ibland är det en rädslajag har, att jag inte vågar säga något till dem för att jag är rädd att de ska vända mig ryggen. Men jag tror ändå att långt inom mig så vet jag att de aldrig skulle göra det, men ändå så är man rädd att just det ska hända.
 
Wish me Good luck!
 
xoxo

Kommentarer på det här inlägget ♥

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0