Tisdag - still summer

Hey! Har redan haft sommarlov i en hel vecka. fick ju sommarlov förra tisdagen (: I morgon eller på torsdag åker jag till farmor, ska nämligen fira midsommar med henne. Fast det beror på om tågen går på torsdag eller inte eftersom det är strejk nu. I morgon strejkar bussarna och på torsdag strejkar tågen...Great..
 
Men förstår ju även att de måste få vara nöjda med sitt jobb. Inte deras fel att lönen suger eller att de har för långa arbetsdagar (: Störde mig lite på en kille på facebook som började klanka ner på dom bara för att de stejkar. jag kan ju förstå att han inte tycker det är så kul att inte kunna ta sig någonstans men att klanka ner på dom och säga att de bara borde jobba för att det finns människor utan jobb. Jag personligen tycker inte det är något konstigt med att de strejkar, de skulle egentligen ha behövt göra det för länge sen och det är ju bättre att de strejkar än att de mår dåligt av att de jobbar för mycket och får för lite lön. Är helklart på de strejkarnas sida! Go!
 
 
 
 
 
Idag har jag solat lite, följde med Nicke till centrum för att köpa badbrallor och sedan gjorde vi i ordning lite Tacos! :) Yammie! Har faktiskt inte gjort så mycket mer.
 
Ska snart kolla på Breaking Bad. Såg förresten True Blood igår.
Älskar verkligen True Blood! Såg första avsnittet av säsong 6. Så bra! 
 
Åhh Pam! ♥
 
 
 
 ERIC! (Eller kära Alexander Skargård!!!)♥♥
 
 
xoxo
BblackStar♥
 
 
 
 

Kommentarer på det här inlägget ♥
Postat av: ELIN

Sv: Visst? Jag är likadan! Jag har alltid år som hänger ner på sidorna typ, ser ju förjävlig ut MEN JA, vissa passar såklart i det :)

Haha, vill du också ha långt hår? Det är bara att spara hörru! DEt kommer ska du se! :)
Haha, är det så? Tack så mkt! Du ser bra ut du med bruden!!! :D

2013-06-20 @ 00:10:07
URL: http://wahhlgren.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0