Känner mig riktigt biosugen!

Vill se så många filmer och eftersom jag är den jag är så vill jag hemsk gärna se Epic som verkar vara (enligt mig) hur grym som helst. För några månader sen såg jag en grym trailer och så fort jag såg trailern ville jag se filmen så jag kollade upp när den skulle komma ut. Jag läste att den skulle komma ut 31 Maj. Så jag väntade & väntade men när dagen väl kom så stod det kom ut 31 Maj i USA. Blev väldigt besviken när det stod att den inte kommer ut i sverige förrän September. Men den kanske är värd väntan. Now You See Me ♥ 
 
 
 
Ska snart kolla på Texas Chainsaw som kom ut tidigare i år, LOVE HORROR♥

Har sovmorgon i morgon, så skönt! Sen är jag ledig resten av veckan!
Köpte mig en bikini idag! Är väldigt nöjd! (: (har alltså ingen bild, lägger kanske upp senare)
 
xoxo
BblackStar♥

Kommentarer på det här inlägget ♥

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0