Goodbye Isn't Forever

Hej folks! 
Har inte skrivit på ett tag, sorry för det. 
 
I tisdags hade jag skolavslutning, gick upp sju för att åka tidigare för att möta Maddy i Tumba. Kom en halvtimme tidigare, men vi satt och kollade på MirandaSings...En av de sjukaste & roligaste människan jag sett....Hon har även gjort en video om hur man torkar sig på toa....Medans hon sitter på toa...Ibland undrar jag om hon är seriös eller inte.. Här är iallafall en video som jag dör av varje gång jag ser den. :)
 
 
På kvällen försökte jag även bleka hennes hår. Det gick väl sådär.. Hårbotten blev jätte blont och så fick hon några fläckar där det också var väldigt ljust medans resten blev orangebrun typ. Resten av blekningmedlet som var kvar användes i mitt hår. Sa väldigt noga att hon bara får bleka topparna, men såklart så tar hon friheten till sig och gör mer än så. Tvättade bort det tidigare bara för att mit hår inte skulle se alldeles muppat ut. Trodde ett tag att det skulle bli orange - som jag ärligt talat inte skulle ha något emot - men det blev bara lite ljusare. Tror att jag har en blond slinga någonstan... :)
 
Tagen med min Mac så inte världens bästa bild.. :)
 
 
I onsdags så var jag på Maddys skolavslutning. Det var ändå rätt trevligt. Vi satt ute och fikade i det fina vädret. Åt tårta och sjöng lite sånger. Mysmys! Sen åkte vi hem till henne och gjorde alltså inte så mycket mer under dagen än att kolla på serier (.
 
I dag (Torsdag) hade mina småbröder skolavslutning. Som varje år så regnar det och man får alltså klampa omkring i leran. Deras skolavslutning hålls i kyrka varje år och i vanliga fall brukar det vara en rolig präst med, som kan göra alla möjliga roliga saker. Det var något år som han sköt en golfboll genom hela kyrkan och ett annat år tog han av sig alla kläder (utom underkläderna). Men han gick i pension förra året så det var någon annan idag som inte alls var lika rolig. Efter det åt vi glass & jorgubbar och svambob-kex! nomnom! Jag lovar! Dom är himelska! Satt på tåget i en och en halvtimme hem och sedan mötte Nicke upp mig med min jacka eftersom det så kallt och jag - som redan är förskyld - hade glömt tröja & jacka hemma. (glömt & glömt...Det var mer att jag skippade packa ner det eftersom det inte fick plats bland alla mina saker som jag ville ha med mig.)
Nickes farmor fyllde år och vi åkte och firade henne lite. Åt mer tårta. I vanliga fall gillar jag inte tårta (undantag är när det är färska jordgubbar på eller chokladkräm i) men den här var mummisg om man tog bort all marsipan (uschligt..). Krämig & god. Var sjukt trött när jag åkte dit så jag och Nicke stanande bara ett litet tag. 
 
 xoxo
BblackStar

Kommentarer på det här inlägget ♥

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0