Bilder från Grönan

För någon vecka sen eller två åkte jag & Nicke till grönan. Klev upp tidigt (för mig) och var på grönan innan tolv. Till en början var det inte så mycket kö och det var soligt. Åkte inte den nyaste eftersom det va lång kö på den under hela dagen, den såg inte så speciell ut ändå. 
 
Eclipse
 
Åkte Insane en gång, hade nog åkt fler gånger om jag inte hade mått så illa efter alla åk. Älskar Insane,
men varje gång är jag lika rädd. Hängde upp och ner och stirrade ner i vattnet, härligt! (låtsas att ni hör ironin).
 
Twister
Insane
Eclipse går högre upp än frittfall. :)
 
En sak på listan att stryka bort! (:
 
xoxo
BblackStar
 
 
 
 

Kommentarer på det här inlägget ♥

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0