Stupid Little Me Again.

Jag ber SÅ mycket om ursäkt för att jag inte har skivit på jättelänge! Jag kan inte påpeka att jag har haft fullt upp för det har jag inte. Jag har inte gjort någonting. Absolut ingenting faktiskt. Bara kollatpå en massa serier, har förresten en hel del filmer och serier att tipsa er om, tar nog inte upp alla för de är alldeles för många!
 
Serier: 
Sherlock - Sherlock Holmes i nutid, helt underbar och den är väldigt rolig också! Såg den när den kom ut på TV och nu när jag äntligen fick Nicke att kolla på det kollade jag på det igen. 2 säsonger med tre episoder i varje. (typisk engelsmän) säsong 3 kommer nästa år. De börjar nämligen filma nu i Mars. 
 
Continuum - Så gudomligt awesome! Kanske bara eftersom jag älskar Sci-fi (inte i alla fall, men oftast) Året är 2077 & en tjej som är en beskyddare följer efter sju terroister och råkar hamna i år 2012. Honmåste hindra dem från att förändra hennes framtid och hon måste även akta sig från att säga fel saker till fel personer som kan orsaka förändringar i hennes tid. Finns än så länge bara 1 säsong & 10 episoder ute. I april kommer säsong 2 ut! Längtar redan!
 
Filmer:
Life Of Pi - Var faktiskt på bio och såg denna i 3D. Var där med min en kompis & min pojkvän, den var enligt mig väldigt bra! Tror nog att den är bättre som "bara" en bioupplevelse. De flesta av er har nog redan stor koll på vad den handlar om. 
 
A Thousand Words - Gud vad jag älskade den här filmen. Så inspirerande och själva budskapet är genomtänkt. Vad skulle du göra om du bara hade 1000 ord kvar att säga innan du dog? Filmer är väldigt rolig, det är en komedi och lite drama. But I love it!
 
 
Vad mer kan jag säga..? o.O (: 
 
Bjuder på en liten bild här som jag gjorde för några veckor sen. Tvingade min pojkvän att vara med och leka lite modell för mig..... :D 
 
 
 
 

Kommentarer på det här inlägget ♥

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0