YouTube - And Other Things

Hey världen! Eller hur man nu ska säga... 
Ni som läser min blogg vet såklart vilka ursäkter jag drar med när jag inte skrivit på ett tag men nu tänker jag ta upp mina olika beroenden och det är väl några stycken...
 
Whooow...I need to get a life...Really... Watchig movies and tv shows 24/7...Maybe not so good? 
Den här helgen har jag sett The Lord of The Rings och början av The Hobbit... anledningen till detta är att jag fick ett litet ryck sådär bara... och Sedan för att jag ska se The Hobbit (Prart 2) någon gång under Jullovet som faktiskt börjar närma sig. 
Förra helgen kollade jag och några kompisar på Harry Potter..Iallafall till den sjätte filmen (Phenixorden) och de tre sista såg jag själv. Underbart! Sen är det ju mitt lilla beroende av serier då jag en gång räknade för länge sedan att jag följer över 60 serier, men nu då? Då jag liksom har slutat kolla på många av dem och att jag liksom påbörjat nya...Många nya.
 
Vi har ju mina 15 favoriter (Inte i ordning då jag inte kan bestämma mig för vilken som är bäst)
 
1. The Mentalist
2. Vampire Diaries
3. Revenge
4. The Walking Dead
5. The Originals
6. Doctor Who
7. Once Upon a Time
8. Game of Thrones
9. True Blood
10. Pretty Little Liars
11. Sherlock
12. American Horror Story
13. Arrow
14. Grimm
15. Continuum
 
& Alla är väldigt bra!! 
Sen har vi även serier jag har slutat att kolla på under bara dom senaste tre månaderna.
 
1. Dexter - Awesome! Kommer inget mer D:
2. Merlin - Kommer inte heller något mer D:
3. Haven - Då den inte var så bra som jag hade trott :/
4. Homeland - Då den senaste säsongen inte var lika bra som de andra så slutade kolla efter e4.
 
Och mitt i allt mitt tittande så fotar jag, umgås med kompisar, (den här månaden även julklappshandling), pluggar, spelar och skrivande (Då jag har hållit på att skriva en bok i nästan 4 år --- Odd, I know). Så ja, man hinner att göra mer saker än man tror och nu när jag ser igenom min lilla lista här så känner jag mig lite som ett freak (Ett bra freak alltså). För er som känner att ni inte har någon tid så har ni fel - Det finns så mycket - Spelade till exempel ut ett spel igår - Walking Dead - och i morgon kommer fyran ut och då har jag det på min kära dator.
 
Sen följer jag väldigt många personer på Youtube - både svenska och internationella (hur det nu stavas).
En av dem är Clara Henry som just nu förgyller mina dagar med sin humor. Väldigt rolig tjej. (:
 
 
 
 
Deth här var nog allt för idag -- Om det råkar vara så att det inte kommer något nytt inlägg innan jul så önskar jag er GOD JUL! Wiiihooo! 
 
xoxo
BblackStar

Kommentarer på det här inlägget ♥

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0