Shopping i huvudstaden!

Heey! Idag har jag & Emelin shoppat lite, väldigt mysigt! Köpte mig en jacka.. hehe ^^
 
Älskar verkligen Stockholm! Så fin stad! 
Äskar shoppa, inte för att jag är tjej utom....Elelr det kanske är därför..hehe ^^
 
Idag är jag på toppenhumör! Har bara hängt i stockholm och ska snart förbereda för en liten myskväll. Tar mig till Tandläkaren i morgon (som jag tvingade Nicke att följa med på....Livrädd för tandläkare...) D:
 
Har precis skaffat mig en Ask... Följer strömmen idag! :) 
 
http://ask.fm/BblackStar96
 
Fråga vad somhelst! svarar på allt! (:
 
Lägger upp lite bilder här... Uttråkad! (: No offense, Emelin! 
 
Togs i Stockholm i somras när jag & Nicke var där (:
Jag & mina tre bröder ♥
& här är en bild som jag tog för en eller två månader sen x)
Jaaag! X'D
 
 
Ska nog inte bomba bloggen med fler bilder.. hehe (: Blir inga kloka citat från mig idag.. hihi ^^
 
xoxo
BblackStar♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer på det här inlägget ♥

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0