John Dies At The End

Gick hem tidigare från skolan idag eftersom jag mådde illa. Usch! Hade huvudvärk och kunde inte inte koncentrera mig, kunde liksom inte få något gjort. Så jag åkte hem och vilade mig. Mår lite bättre, fortfarande lite illamående och huvudvärk, men satte mig och kollade på film med Nicke.
 
John Dies At The End - inte världens bästa film, men det var rolig. Ironiskt rolig. typ. Vet inte hur annars jag ska beskriva den.
 
Ska alldeles strax gå och duscha, känner att jag behöver svalka av mig. 
 
I helgen har jag planerat in lite plugg och "vårrullen" på lördag. Vårrullen är en filmfestival som hålls varje år. Har inte hört talas om "Vårrullen" förän för några veckor sen. Går ju Tv & filmproduktion så det är inte svårt att undgå att höra sånt... :) 
 
Prov på måndag tror jag och redovisning. 
Har Filmproduktion då, ska redovisa om en regissör, skulle ha gjort det för några veckor sen men power point på min dator vägrar fungera så har äntligen fått låna en dator med fungerande power point så jag hoppas bara att det går bra, är verkligen super dålig på att stå och prata inför människor, i alla fall i större grupper. Jag kan stå och prata inför främlingar som jag vet att jag inte träffar varje ag men inte inför mina klasskompisar.... Det är lite udda. Men jag går i två olika klasser.
 
En på måndagar och tisdagar - då jag har estetisk och resten av veckan en annan klass där jag står alla lite närmre. Men jag har absolut inget emot det. 
 
Tror jag har skrivit tillräckligt för idag :)
 
(Bilden är från Hayao Miyazaki från en av hans filmer...Princess Monoke) Så söööt! filmen är också bra...(:
 
 
 
Love this song!!!
 
xoxo
BblackStar (Elly)

Kommentarer på det här inlägget ♥

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0