Varför Är Människor Som Dom är?

Like the title says! Varför är en del människor så oerhört respektlösa, varför anklagar folk varandra och varför ska man få någon annan att lida?

Saken är den att jag är trött på den här katt och råtta-leken. Kanske är det dags att slå tillbaka? Jag vill så gärna, men så många tvivel om att jag inte kommer klara det. Är jag tillräckligt stark? Jag var inte tillräckligt stark för att stå emot alla dessa lögner. Inte tillräckligt stark för att våga ta steget på egen hand. Nej, jag behöver någon och det har jag. Flera som ställer upp, fler än bara jag som ser. Jag hade egentligen lovat mig själv, jag ska inte blanda in fler, jag ska klara mig helt själv, men på egen hand är man så svag, så ensam. En måltavla.
Hur ska man göra för att bli accepterad? Visst, finns ju en del människor som jag har stort värde för, men jag förstår inte poängen med att om jag nu betyder så himla mycket, varför vet dom inte att de sitter högt på min lista också?
Jag har bra vänner, en helt fantastisk pojkvän, vi firar halvårsdag på fredag (VAD SKA JAG GE HONOM?!!! :O ) och jag har släktingar som finns och stöttar mig.

Det var nog det jag ville få sagt, varför ska människor vara så grymma mot varandra helt utan anledning? Allt helt utan svar, man vet inte varför människor är som de är, en sak vet jag och det är att jag gör så gott jag kan, om andra accepterar det eller inte, det är deras problem, inte mitt.

Ha en bra måndag nu första dagen efter lovet! :)

xoxo

BblackStar
Kom ihåg att innan du dömer någon, måste du känna
till historia till varför de är som de är. Känn personen!

Kommentarer på det här inlägget ♥

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0