Snow & Monsters In My Mind!

Sitter en onsdag kväll med Nicke och vi fick liksom ett ryck mitt i ingenting och började lyssna på bumbibjörnarna och Scooby Doo sen slutade det med att vi ville se Tarzan & Mulan så nu sitter vi och väntar på att det ska bli klart!
 
Mulan var min favoritfilm som liten, inte Askungen eller Snövit, nej! Det skulle vara Mulan! Mulan var nog min favorit för att hon inte var en såndär mesig disney-prinsessa, hon slogs och kämpade, det var liksom något som jag ville vara i mina drömmar som flicka, jag ville inte ha en rosa fluffig klänning, jag ville vara en hjälte! Ville slåss mot "Bad-guys"!
 
Sitter med min kära monster och glor på min läskiga kossa... Ja, en kossa, den är mjuk och ser så ledsen ut vilket är lite halvt creepy!
 

Oh! Snö, underbara snö! Har längtat efter dig sen du försvann, och nu är du tillbaka!
Har velat ha snö i flera veckor, men kommer antagligen tröttna på snön efter några veckor.. Wow! Människan är verkligen bra ibland..
 
Snön är som att uppleva en helt ny och magisk värld, fick faktiskt en bok-idé/film-idé förra året av snön och kommer ihåg den fortfarande..Måste göra någonting av alla mina idéer!
 
Ska kolla på Mulan nu, Good night sweethearts! ♥
 
 
Bilden gör inte som jag vill så den får bli...såhär.. :(
 
Där är min fina, läskiga kossa! & min kära monster då... :)
 
 
xoxo
BblackStar

Kommentarer på det här inlägget ♥

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0