Living In My Heart

Hej alla vackara och underbara människor!
Är på väldigt gott humör idag! Känner att livet är fullt av möjligheter och jag meanr det är det ju? Jag har fortfarande livet framför mig, det har ju och försig alla.. Men jag har så mycket jag vill göra, jag vill resa jorden runt, göra filmer, bi sådespelerska, träffa nya människor och ha någon jag älskar.
 
Jag har ju Nicke (Min pojkvän) som jag säkert kommer vara tillsammans med för alltid, man kan ju alltid hoppas, eller hur? Saknar Nicke så mycket just nu, har snart inte sett honom på snart en vecka och det känns så konstigt att inte ha någon där hela tiden, att inte ha någon att kramas med, inte prata om helt udda saker som vi brukar göra, ingen att putta ner från sängen eller skrämma skiten ur. Nicke är den bästa och den mest perfekta kille (för mig) som jag någonsin träffat. Och ärligt så har jag träffat många killar och alla har inte visat mig den respekt som jag inser idag att jag förtjänade.
Nicke gör det, han visar mig respekt, han visar mig kärlek och han ger mig så mycket glädje att det inte går att beskriva. Han gör mig så lycklig! Har alrdig varit så lycklig med någon person förut. Han bor två timmar från Hölö, men jag är hos honom rätt ofta.
Sover där i veckan ,det är lite närmare till skolan också, tror jag tjänar 10 inuter. Så man kan säga att jag nästan bor där. hihi <3 Men nu har det nästan gått en vecka utan honom och eftersom jag är lite halvt beroende av honom så saknar jag honom något enormt just nu! Han är liksom...Nicke! Klart jag saknar honom. Den bästa i mitt liv just nu.
 
Igår råkade jag somna på engelskan, fast bara i några minuter eftersom mitt huvud dunsade in i bordet...Det var knäppttyst i klassrummet och så hör man en stor fet duns..Gjorde illa min potatisnäsa :(
 Försökte diskret att banka händerna i bänken för att de inte skulle tro att mitt huvud åkte ner i bordet med flit eller något... heheh...Alla råkade kolla på mig, ett lätt sett att dra till sig uppmärksamhet på! :D
 
 
 
 
 
xoxo
BblackStar

Kommentarer på det här inlägget ♥

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0