Just Keep Your Mind

I morse vaknade jag med värsta ångesten. Ville verkligen inte till skolan, jag hade för sovit mig och jag mådde illa, vilket jag fortfarande gör. Känner inte att jag kan koncentrera mig riktigt vilket är rätt jobbigt. Det enda jag vill just nu är att skolan ska gå bra, få lusten tillbaka liksom. Morgonen slutade att pojkvännen tvingade iväg mig och jag fick skjuts av hans mamma till tåget eftersom jag missade bussen. Jag vill bara göra någonting. hur ska livet vara? Är det meningen att man ska gå i skolan halva livet och jobba tills man dör? Är det allt livet har att erbjuda. Ärligt talat så är jag livrädd för döden....Vem är inte?
 
Fuck that shit!
 
Jag vill sova, jag vill sluta stressa, bli av med alla andra problem och bara fokusera på skolan, om det ändå var så lätt. Börjar lektionen om en kvart. Har filmproduktion och håller på att redigera en film, ska få provpapper att läsa på till nästa vecka, men det är fett enkelt!
 
Slutar runt tre, hur ska jag palla, honesly! håller redan på att bli galen av allt..Huvudvärk och illamående...Great! Funderar på att länsa biblioteket senare...
 
 
Känner mig riktigt läs sugen! Ska snart börja röra mig mot lektionen...heheh.
 
xoxo
BblackStar
 
 
 
 

Kommentarer på det här inlägget ♥
Postat av: FredZore01

Vem vara deta?!

2012-11-15 @ 20:09:43

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0