Breaking Dawn - Part 2

Idag var jag iväg med Nicke och klippte och färgade hans hår då jag fick något att säga till om den här gången. Helt ny frisyr som han aldrig provat, men han blev väldigt nöjd. vad jag vet iallafall, vem vet, han kanske har någon slags ångest eller ilska som han håller inom sig? Hans hår blev mörkbrunt förresten! Sen efter det var vi ute och åt pizza med hans farmor och farfar och hans bröder.
 
Efter det fikade vi hos hans farmor och farfar och sen bar det åt till Kista galleria för att gå på sista delen av Twilight. Är väldig nöjd! Filmen var bättre än jag trodde och ärligt talat så var den bättre än dom andra Twiligt-filmerna. Kristen Stewart (som spelar Bella Swan) spelade sin roll bättre som vampyr och hon hade fler ansiktsuttryck i den här filmen än vad hon haft i dom andra! Kristen Stewart, känd för att inte visa några känslor har precis förvandlats till värsta humörsvängnings-bitchen! Yaaay!
 
 
I sista filmen:
 
http://images4.fanpop.com/image/photos/23800000/Kristen-Stewart-Emotional-chart-revised-kristen-stewart-vs-emma-watson-23831784-490-810.jpg
 
I dom andra filmerna:
http://cdn.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/2227705/82410884.jpg
 
 
xoxo
BblackStar

Kommentarer på det här inlägget ♥

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0