10 Saker jag alltid drömt om!

1. Bli en grym reggisör, typ världskänd och ohh yeahh! Elly siktar långt!
 
2. Träffa Alexander Skarsgård. Inte bara för att han är snygg! Han är vampyr också... och han är svensk och fattar varje ord jag säger! Han är en grym skådis!
 
3. Att vara en häxa, du vet en sån med brygder och allt skit, en sån som säger några ord och så kan jag förvandla någon till en gris eller ett slemmigt monster. Vad jag nu känner för liksom..Hur awezome vore inte det?!
 
4. Vingar! Vem vill inte ha vingar liksom? Flyga runt, slippa tågtrafiken och bara flyga var jag vill! Jorden runt om jag känner för det.
 
5. Bli författare, önskade att jag var en grym skrivare... Visst jag kan skriva men önskar jag kunde bättre.. :)
 
6. Sjunga! Jag vill kunna sjunga bra, ärligt talat så är jag antagligen tondöv...stackars männidkor som hör mig..
 
7. Bli en superhjälte! Har drömt om det ända sen jag var liten. Det bästa jag vet är att hjälpa människor så...why not liksom?
 
8. Vara med i en film! Ååå vad jag skulle vilja vara med i en film, värsta drömmen ju! Tänk dig känslan och så kan man vara vem man vill ju!
 
9. Resa jorden runt! Tänk dig att träffa nya människor, prova nya kulturer och äta ny mat? Vad är inte bra med att prova nya saker?!
 
10. Plugga i USA!!! Har drömt om det ett tag, vill gå i en skola där som heter Media Academy eller någonting, har med film och göra, fett awezome ju! :D
 
 
well.....The Walking Dead med pojkvännen nu... :)
 
 
Bjuder på en bild jag tagit & gjort... hihi :)
 
 

Kommentarer på det här inlägget ♥
Postat av: FredZore01

Can`t Se It!!!

2012-11-15 @ 16:00:42
Postat av: FredZore01

Can`t Se It!!! AGAIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-11-15 @ 16:13:24

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0