Jag är en rätt cool tjej, om jag får säga det själv 👍

Hej, det är fortfarande sommarlov, men den är som sagt så gott som över Vilket gör mig ledsen 👎 Sommaren har faktiskt varit ovanligt tråkig och det har varit så vissa dagar att jag bara velat sova igenom dagen för att jag helt enkelt inte orkade möta några blickar, inte velat prata. Jag har helt enkelt velat ha en BblackStar-dag. Men den dagen blev aldrig av. Visst har jag mått dåligt. Velat blunda för alla fel, alla misstag man gjort och alla minnen som attackerar ens huvud så fort man öppnar ögonen. Men saken är den att jag ändå är så mycket starkare än vad jag en gång var och jag vet att mörkret alltid kommer vakta i utkanten av ljuset, det kommer vänta på att kunna ta form och på att kunna ge en mer smärta. Men så har det alltid varit och så länge jag omger mig med människor som accepterar mig för den jag är  Så kommer jag att le och skratta, så kommer jag inse att allt det dåliga inte längre kan ta mig. Visst kan saker hända, folk kan påminna en om det som en gång varit, men vad gör det? Bra saker händer nu. Jag kämpade mig genom den svarta dimman och jag klarade mig.Nu kommer jag börja gymnasiet och redan nu kan jag känna att det kommer bli bra, men var det inte så jag kände imellanstadiet också? Jo, men skillnaden från nu och då är att ju vet hur man ska handskas med det och ja, jag är sTark. Trots allt det dåliga som hänt så är jag en rätt cool tjej. Jo, BblackStar är cool och hon är rolig och hon är definitivt stark! :D idag är jag stolt över att vara jag och jag vet vem jag är, även om ni tvivlar på att jag vet. 
 
 
(Inspirationsbild - Den är cool också)
 
xoxo
BblackStar

Kommentarer på det här inlägget ♥

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0