The Biggest Geek Is Here... For The Moment!

That's right! I'm a Geek! ♥

Haha, säkert hölös största nörd!
Bevis A: Jag älskar Disneyfilmer!!!!

& man behöver inte vara smart för att vara nörd, jag menar, kolla bara! :D
Men ärligt, jag är stolt över att vara nörd!
Vill inte ens vara som alla andra, var jag det skulle världen vara bra tråkig, och jag gillar inte att ha tråkigt, kanske därför jag är så läättroad..? Kan sitta och tänka på ett skämt och apgarva åt det, mina skämt kan vara rätt roliga ibland..Hahahha!
Sry min torra humor.. hehe..Ingen skrattar åt dom..Dom  skrattar år mig för att jag skrattar...Det där var förvirrande, right? :D

Ska snart kolla på Grimm! Ååå! Jag älskar serien...& han är rätt snygg (a) Mobba inte! XD Jag är ärligt talat beroende av serier..Kollar "bara" på 56 olika serier :D Orkar inte rabbla upp alla men jag är Disney-nörd..Fast jag hatar dubbat, alla låter så överdrivet mesiga och allt, men om jag har riktigt tråkigt tvingar jag mig själv att se på dubbat bara för att garva åt deras fåniga röster! :3 Ååå vilken nörd jag är! :D hahah fast vampyrer äger ändå ut allt&alla!!! :D Jag gillar Icarly...HAHAH här är bevisen på vilken nörd jag faktiskt är...Wihuu!!! Sanningen är här!

Meeen jag är sms-nörd också! :D & jag gillar bamse, hade faktiskt bamse-gosedjur förut, men han försvann :( Så sorgligt!

Jag skriver helt random-saker bara för att visa hur uttråkad jag verkligen är! :3<3
Har bakat rosa muffins
Titta!

Fiina va? :'D
Gjorde dom från mina Muffins-bok som jag fick när jag fyllde 16 nu i Mars - Ja, jag är marsmänniska! ;)

Dagens bild är...*trumvirvel*.....:



hahah så jävla skön, men ärligt, jag hatar när dom skriker så i skräckfilmer..Jag tänker typ: "Håll tyst! Du kommer ta livet av dig själv annars!" Men som vanligt så lyssnar dom inte på mig och det visar sig att jag - spågumman - hade rätt!
Jag älskar känslan av att man har rätt om vad som kommer hända i en film...och sen klagar man på att den som gjorde filmen hade dålig fantasi..heheh :D
Det är jag i ett nötskal...Fast..jag har aldrig varit i ett nötskal, men jag tror att det skulle vara rätt mysigt :D

Jag älskar skräckfilmer!!! :D
Ååååå nu ska jag kolla på en av mina älskade srier: Grimm!!!

Wait for me, Nick!

Ciao!

xoxo
BblackStar ♥
Trackback
RSS 2.0