Söndag & Justin Bieber-Pladder!

Hej alla kära & roliga läsare, för ni är väl roliga...Am I right?
Idag har jag tänkt att snacka om musik...bla Justin Bieber som ni älskar SÅ mycket. Känd för alla haters, U know?
Vet inte varför jag tog upp honom men det är väl det alla stör sig på? "åå! Justin Bieber! Bli min!" eller "Justin Bäver, försvinn ur min åsyn!" och så klart så finns det dom som är som jag, mer neutrala. Asså, jag hatar honom inte, men jag älskar honom inte heller. Ni får bli hur arga på mig som helst, tycka att jag är en bitch osv...Men här blir jag ärlig!

För mig är Justin Bieber bra någon artist som råkade ha tur och om jag ska vara ärlig, så kan jag inte avguda honom som vissa gör. och alla JB-Haters tänker: "Hah! Känn på den JB-Lovers!" & då kommer jag att säga: "Men jag kan inte avsky honom heller"
Då försvann allas chans till en normal värld! Justin Bieber ser bra ut på VISSA bilder och han sjunger bra i en video, och ta det lugnt! Jag tänker inte lägga upp videon här! Men Justin Bieber är så ego, eller, det är svårt att förklara men det är något med hans personlighet som jag inte gillar, sry JB-Lovers!
Han fick ut en film om sig själv, hur svårt han hade det, men alla människor har det svårt på något sätt. Som om alla ska tycka: "Awww! Han är ju så stark! Han kämpade så hårt!" jag har set filmen själv och jag tycker att filmen var helt okej, förutom att jag i vissa scener fick stå emot frestelsen att faktiskt stänga av den. Alla människor kämpar för något, alla vill uppnå sina drömmar och även om jag inte skulle avslöja någon av mina drömmar så vet jag att alla kämpar så mycket dom orkar.
Världen behöver ingen att tycka synd om och saken är ju den att världen redan har någon att tycka synd om: sig själv.
Det finns människor som är goda i grund och botten, men tro inte på den ytan, alla hatar något, det kan vara en själv, familj eller människor som är så självcentrerade.
Det kan vara vad som helst, men en del är så bra på att dölja det att de verkar vara perfekta, ingen och jag menar abslut ingen är perfekt! Inte jag heller.

Nu byter vi samtalsämne! Musik i övrigt så gillar jag allt...Nästan.
Hård rock är ett undantag & det är MJ också!
Jag älskar låtarna från "Vampire Diaries" (DAMON ÄGER!!!!)

Det kommer en video & en bild så håll i er...eller föresten, gör inte det :P


Den här låten är så underbar! (L) Gillar ganska många av hennes låtar XD Mobba inte min musiksmak! (N) (Y)

Hittade min mössa är jag skyddade mig från bålgetingen som leker med min lampa... LIVRÄDD FÖR GETINGAR...& så kommer det en GIGANTISK! Iafa så ringde jag nallefösvaret och hittade en fjärrkontroll till svärd! Mohahah mössan blev iafa min skyddshjälm! XD Känner mig rätt töntig, men jag är en stolt tönt! :D :D
Här kommer en liten bild på mig och mössan ;')


This is BblackStar.......:D

Ciao!
GTG!

xoxo
BblackStar♥


Trackback
RSS 2.0