My Fault!!!

Hej! Kommer bli lite svengelska eftersom jag tydligen är HELT inne på engelska...Bloggen är mobbad! Men ska fixa den..&jag vet att jag sagt det i 100 år & nej, jag vet inte hur gammal jag är :D Har iafa inga skrynklor än! (rynkor) hehhe :P
Känner mig rätt skojig just nu...Eller kanske inte. Alla mina inlägg är korta, och tråkiga! Sry, för det! :D Jag lovar att jag ska bli mer rolig.. Ni tänker: "Amen tjena! Som om det kommer hända?!" Och jag tänker... "Hur ska jag kunna hålla det?!" Men i vilket fall som helst så gör jag ett försök här! :D

Idag...har det varit skola och sen blablablaa!!! Jag tycker ärligt talat att det är dödstråkigt att läsa om vad någon har gjort under dagen & jag tror ni kanske möjligtvis håller med, right? I vilket fall som helst ska jag försöka skriva om mina åsikter och allt annat som kan tänkas vara skojigt! Som typ..Vampyrer? Visste ni att jag egentligen är en vampyr? Schh!!! Det är faktiskt hemligt så ni får låtsas att ni inte vet..annars kanske ni måste bli mina offer...MAHAHAHAH!  känner mig rätt ondskefull nu.. Men blod smakar för mycket järn..och vet ni hur järn smakar? Inte? :O
Då måste ni slicka på en lyktstolpe och hoppas att tungan inte fastnar :D

Jag är Random..Asså, jag heter inte random..jag är bara lite weird och nu fick jag helt plötsligt många namn, så fiiint!!! :D

Vad ska jag prata om...öhh..Uteliggare?
Okey, jag hatar att gå förbi uteliggare! Ni tänker: "Vafaan har dom gjort dig?!" & jag tänker: "Jag känner sån sympati för dom!" Det är sant. Jag kan inte låta bli att tycka synd om dom ,även fast de flesta i sverige kan få hjälp så väljer dom att vilja hjälpa sig själva, rätt strongt av dem ändå, jag menar att kämpa så hårt för något de så gärna vill klara själva.
Jag tycker inte som som Hannah Widerstedt att "fattiga" människor är äckliga. Har absolut inte forbi för dem heller! Vet inte vf jag kom att tänka på Hannah, men hon är så jävla skön, är lite osäker på om hon spelar eller är fullt allvarlig..?

Well, well...måste hinna fixa klart headern och allt skit så bäst jag sätter fart!
Lägger ut en video så länge!




Han är faktiskt jättegullig OCH 13 år..men jag är ingen pedofil..så jag får inte säga att han är min pojkvän..Sorgligt va?! XD Vill också sjunga fiiint..Men jag får iafa öron att spricka XD kan dom spricka föresten? o.0 haha ja..tydligen så kom ihåg: Låt mig inte få sjunga för då slutar det med att ni får tinitus eller i värsta fall så blir ni döva! :3 
 
Dagens Bblackstar!!


Idag var jag flät-nörd!!! :D wihuu!!!! XD


Ciao

xoxo
BblackStar♥
Trackback
RSS 2.0