Måndag - valborg vadå?

Hej!
Idag är det valborg, egentligen är det en rätt udda dag, men glad sålänge jag slipper skolan! Hihi ^___^
Ska göra tacos, iafa något man kan laga utan att bränna sig själv...hahha kom och tänka på en sak, JAG KAN INTE LAGA HAMBURGARE! Viktig information här ju! Jag kan baka men jag är ingen höjdare på att laga mat, jag vill alltid göra på mitt sätt! (a) Det är ju positivt! :D
Fast nää..

Nu ska vi prata om att valbog är skum... Men man får bränna saker... Vet inte ens varför man firar valborg och jag orkar inte googla det! :D 
Jättegetingen är död, tror han dog av cancer...Skulle inte förvåna mig eftersom han flög in i lampan hela tiden, jag kunde inte mosa Creepy (kallar honom det) med flugsmällaren, satt i timmar och höll vakt för getingar igår kväll och kom fram till att jag har fobi för getingar! :D 
Vem hade räknat ut det?! :O

heheh skämt åsido.. ;)


Jag har en bild från idag som ni ska få skrämmas av... Asså dagens BblackStar ♥:



Heheheh...lite udda bild.. ;) Flät-nörd idag oxå! :D


Måste ut med hundarna

Ciao!

xoxo
BblackStar ♥
Trackback
RSS 2.0