♥ Watch Out! Hot Stuff's Going Out! ♥

Hej! Nu går jag sista året i grundskolan! Hurra för det! Men sen efter grundskolan börjar ju dom allara flesta på gymnasium..frågan är bara: Vart ska jag gå? Kan inte riktigt bestämma mig och som ni säker känner till har jag bestämt att bli regissör! Jag hoppas bara att det går frammåt. Har någon ett förslag på ett bra gymnasium på vart jag kan gå? Skylle bli väldigt glad över svar!

Idag: Haft tråkigt, skola, U know ;) Well,Well...Jag har kollat på Ghost Whisperer också, är nog lite besatt av den serien, nej,men den är bra! :)

Någon som vet när säsong 4 kommer ut av True Blood? Saknar den serien och jag är inte så duktig på att söka på google..På tal om google så har jag visst blivit kändis där, nej men det är väldigt många bilder på mig, både nya & gamla.

Vad har ni haft för er idag?



(Jag i Montenegro,2011)

Här kommer en låt också:




XoXo
BblackStar ♥

Kommentarer på det här inlägget ♥
Postat av: Anonym

Hej! Nu är dagens blogg avslutad, kolla in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-299.html

2011-09-29 @ 21:28:28
Postat av: L ♥/ w a z u p

Den låten är galet skön =)

2011-09-30 @ 16:34:30
URL: http://wazup.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0