Torsdag :)

Hej! :)
Idag fösov jag mig,inte så bra, så jag misade taxin..Istället så fick jag åka kommunalt till skolan vilket tar ungefär två timmar,det blev musik i öronen och bok för ögonen. Just nu är jag på min fjärde bok den hä terminen. Läser: Under di hud, det är en bok-serie och kommer efter Mer än ögat ser. Läs den om ni gillar fantasy. Så långt som jag ha kommit så ä den bra.

Fick sluta tidigare idag också eftersom jag skulle till BUP,lite krångel med datorn och sen hem vid tre.
Och ni ikväll vat jag och jobbade,så nu är det sängen som väntar. Vill inte inte försova mig i morgon,väckarklocan ingde aldrig i morse --- 2 BAD!
Idag blir det ganska kort,men innan så kommer det upp en låt och en bild!



Jag & Romina :)



XoXo

Bblackstar

Kommentarer på det här inlägget ♥

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0