So slow

Tiden går så sakta, men bara så att ni vet det så är det ungefär 14 veckor kvar till jul, då får jag pengar! Hoppas jag :D Vill köpa en videokamera så att jag kan påbörja min skräck-film. Håller på med att skriva ett manus, Hoppas att det blir bra, vill ju så gärna lyckas med min film! Vad jag vill jobba som när jag har pluggat klart är regissör, annars blir det författare eller annat skoj! Någon som vet en bra linje som jag kan gå om man vill vara mer inriktad mot media (film) och journalistik (hur det nu stavas)? Lämna en kommentar isåfall! ;D

Madde fyller år på måndag! Så hon ska kidnappa mig hem till henne, jag planerar något till henne, något speciellt! :)
På måndag är jag ledig från skolan för att jag ska till läkaren. :thumbup:



Remember Who You R


XoXo
BblackStar ♥

Kommentarer på det här inlägget ♥
Postat av: Sofiebög

POFF!

2011-09-28 @ 10:51:18
Postat av: Annelie

14 veckor kvar till jul!! Då är vi snart där ;)



Sv: Ja, de är ena riktiga godingar!! Precis som sina syskon och kusiner ;) :D



Pözz & Kramz

2011-09-28 @ 11:01:18
URL: http://redtulip.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0