skola :(

Hej! Idag har jag varit i skolan, det är måndag och det betyder slapp, det är iallafall lektioner som jag är bra på! Förutom idrott, vilket jag inte gillar, men idag hade INGEN utom 1 kläder med sig(Inte jag alltså), så vi fick ta det väldigt lugnt idag. Men som sagt: Måndagar gillar jag inte i vilket fall.

Är väldigt sötsugen, vilket är ett minus! För det finns ingenting utom en god Cola!
Vad som händer sen blir nog att fortsätta kolla på Ghost Whisper, är bara på säsong 2, har sett det förut,men måste se ALLA! :)

Vad har ni för er idag?

Bjuder på en låt idag igen och två bilder:




Aww..titta! Jag hittade en gammal bild på mig ;o ♥
Den är iallafall minst 1 år gammal, väldigt kul att hitta gamla saker!



Jag bjuder på den här..Tagen idag av: Johanna! Yay! Som sagt så bjuder jag lite på mig idag ;)




En riktigt bra låt om du frågar mig! :)

XoXo
BblackStar ♥

Kommentarer på det här inlägget ♥
Postat av: HANNA

sv: det är hon :D

2011-09-26 @ 22:14:51
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0