look!

Hejsanhoppas :D

Idag är det fredag, vilket betyder skola, gick upp kvart över sex som vanligt. Gjorde mig i ordning och vid sju ungefär åkte jag iväg med taxin till skolan. Som ni vet är jag en bokmal, jag och min kompis tävlade om vem som kunde läsa ut en bok först, eftersom vi läste samma bok, jag började läsa min några dagar efter henne så det gav mig en liten utmaning. Jag säger bara: Jag vann! hihi :)
I skolan hade jag Matte...usch! hatar matte, jag suger verkligen på matte. Just nu har vi ingen matte eller NO-lärare vilket är dåligt eftersom jag har sämst betyg i just dom ämnerna.

klockan är mycket så jag skriver inte mer idag.

God natt.

XoXo
bblackstar


Kommentarer på det här inlägget ♥

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0