Let´s Play a Game! ♥

Hellow :D

Idag: Har varit i skolan och vår lärare var sjuk så vi hade ingen lärare förens på eftermiddagen, men fick jobba med eget arbete...Jag undrar hur det gick..:P Nej,men vi jobbade lite och sen skrattade vi lite mer...Jag & Sofie har så sjuk humor! Tro mig!
Jag & sofie åker taxi hem tillsammans och idag åkte vi med moi (Moa,men vi säger..moi) som satt och stirrade på Sofie, med en väldigt läskig blick!
Vi har i stort sätt varit flumma hela dagen.

Nu: Ska jag kolla på ghost whisperer säsong 3! YaY! :thumbup:

Sen: Äta och göra något annat skoj!

Det här är dagens inlägg, kanske kommer ett till sen!

Have a Good Time Babes!


(Bilden togs på min födelsedag, 2 Mars 2011.)

XoXo
BblackStar ♥


Kommentarer på det här inlägget ♥
Postat av: L O I S ♥

Sv; Jajjj jag är tolv:)) Tack så mycket <3 Tack att du följer (Y'



Hoppas du har en bra dag.. byee:)))))

2011-09-28 @ 17:03:13
URL: http://reddresses.blogg.se/
Postat av: My Vestlund

FINT! ♥

2011-10-07 @ 17:07:43
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0