I Miss You!♥

God kväll..eller hur säger man? :)
Har varit ute och gått lite och ja..pallat äpplen, känner mig väldigt flumm just nu.
Fråga inte varför för jag har inget svar på den frågan ;)

Jag saknar mitt långa hår! Jag kunde göra så många roliga frisyrer, men nu...går det bara inte och jag vill inte han löshår, tror inte att jag skulle passa i det. Bara vänta tills det växer ut igen. :)

Idag är det mycket moln på himlen, inte kul..Jag gillar stjärnor.

Jag kom att tänka på en sak...Visste ni...att ifall man jämför mig med en sko skulle jag se tjock ut? :thumbup:
Knäpp fråga, jag vet men det är samma sak som att jag tycker att det skulle vara as-coolt ifall det fanns kossor med 20 ben! ;D

& ja, jag erkänner, jag har udda tankarr! 


Så vad har ni haft för er idag?

 



(Jag i Albanien, 2011)


XoXo
BblackStar ♥

Trackback
RSS 2.0