ღ FREDAGSMYS! ღ

Hej!
Idag är det äntligen fredag!
Har städat lite och nu är det lite slapp :)

Just nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik.
Sorry för det korta inlägget innan, lite dålig stavning såg jag nu i efterhand. Försöker få Madde att komma hit och slappa, om jag inte får komma till henne dvs.

Taxin vägrade komma och hämta mig i morse så det blev bussen igen,hatar taxi! Grrr..! Fick ta bussen in,igen. så jag var 1,5 timmar sen. Egentligen skulle jag ha åkt: Buss,Buss,Tåg,Buss framme. Men mamma skjutsade mig in till södertälje så jag tog istället bussen in till Östertälje, tåg till älvsjö och buss till fruängen (a). Great! Jag får iallafall tid att läsa och lyssna på musik,vilket är ganska possitivt och jag får kortare skoldagar. Det är ju inte så att jag lider av att missa lite av skolan.

Jag och Johanna, alltså,en klasskompis var lite smått flumma idag, när jag säger "smått" menar jag VÄLDIGT!

Vi satt på en lektion och då sa jag helt plötsligt: "BLÄÄÄH" med en väldigt roligt ljud, Johanna börjar skratta så mycket att hon rammlar av stolen och då börjar jag skratta ännu mer.
Fick lära mig ett nytt roligt ord idag: Kram Maskin.
Det var nästan lika rolig som när jag råkade slänga en skrivbok i ansiktet på min engelsk-lärare, eller när jag råkade kasta ett sudd i ansiktet på Daniel (en klasskompis). Men det lät som en bitch-slap när suddet kom i ansiktet på honom. Väldigt kul! :)
På kort-rasten igår band mitt fadderbarn fast mig i en stolpe, fick lite problem när jag skulle in, för jag kom loss överallt, utom: benen. Well,Well.. Nu ska jag...ehhh...göra någonting. Tyvärr så har jag ingen novell eller någonting att dela med mig av idag.
Hoppas det går bra med Oleg Nejlik - Electro Pop & en flummig bild på mig & Madde! :)
Here It come!









XoXo
BblackStar ♥

Kommentarer på det här inlägget ♥
Postat av: Sofie ツ

Åh, synd att jag inte var med. >:

2011-09-09 @ 22:26:07

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0