Älskade Kusin

Kusin, Jag älskar dig grymt mycket, och det var skitlänge sen vi var, säkert 100 år sen, iallafall ifall vi räknar Evelynn-år.
Vi har pratat om så mycket, om minnen, om kebab-gubben som härmade dig, om problem, om precis allt! För det "råkar" vara så att vi förstår varandra så bra! Jag har räddat och hjälpt dig många gånger, och du har gjort detsamma för mig. Det bästa med oss är att vi båda är Lindgren, vi tvekar aldrig, kanske i någon sekund,men sen är det gjort (om man räknar bort tandläkare och cirkus som ger mig rysningar) Saken är den att vi har samma knäppa humor, vi har alltid roligt, vi kan göra ingenting och ändå ha kul, vi behöver inte undra VAD vi ska göra, för vad det nu än är så har vi kul.
Vi måste hålla ihop, vad det än är. Du är en nål i en höstack, det är svårt att hitta såna speciella personer om dig, för det är du: Speciell.

Jag älskar dig oehört mycket, Jonna ♥

evelynn-sommar-2011-026

XoXo
BblackStar♥


Kommentarer på det här inlägget ♥
Postat av: HANNA

hoppas du haft en superbra start på veckan!

2011-09-26 @ 16:46:03
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0