School! :/

Hellow!
Skriver lite snabbt bara, hann tyvärr inte skriva igår, hade varit hos min lilla bitch; Fia ;)
Så jag var nästan död när jag kom hem, efter att ha gått i mptvind så blir man nog rätt trött..? eller är det bara jag? :D

Iallafall så är det skola idag, NO! ( inte lektion utan det engelska ordet för nej ;) )
Men ska till biblioteket idag! Yes!! Älskar böcker...oj..skrev jag verkligen det där? hihi :)
Men idag känner jag mig busig :D

Skriver mer ikväll ska åka iväg med taxin när som helst nu! :)

Ha en bra dag babes!



Jag har inte tagit bilden, det är pappa som är bäst på att ta bilder här! :)
Slänger bara in någon :p

Btw..kom med bra låt-tips! :)

XoXo
BblackStar ♥

Kommentarer på det här inlägget ♥
Postat av: Sophie "autophoto"

härligt o höra, ja mår bra :)

2011-10-05 @ 12:28:02
URL: http://autophoto.blogg.se/
Postat av: HANNAH / SPOINK

sv: okej följer dig med! :D

idag har det varit skola = engelska och dans! :D sj? ;)

2011-10-05 @ 19:45:39
URL: http://spoink.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0