Torsdagar...Snaaaart äääär deet Freeeedags Myyyys!

Kanske inte blir särskilt mycket mys för mig & Madde med tanke på att vi ska förbereda till lördagen.
I vilket fall som helst komemr vi hitta på något annat bus istället för nmr 1-saken vi tänkte göra..Buhuu! I allafall så ska jag leka monster-papparazzi & filma allt! mohahahha :D (det ska föreställa ett ondskefullt skratt)

Idag;
jag har varit i den jätte "roliga" skolan och haft as "roliga" lektioner..
Sen kom jag hem och letade rätt på brorsan mjukiskbyxor (som jag råkade ha)
Läste lite på wattpad & jag var precis och hämtade grannens barn på dagis, dom är såå söööta!!

Nu ska jag fixa mat till mig (är hemma själv) & sen fortsätter jag att läsa på wattpad! :)

 (Bara för att elefantbebisen är söt)



XoXo
BblackStar ♥

Trackback
RSS 2.0