Halloween om 8 dagar...borde kanske sluta räkna..

som sagt så älskar jag Halloween och eftersom det närmar sig så tänkte jag ta upp olika myter.

Bla så finns det Anden i glaset som jag redan har tagit upp & Bloody Mary som jag också har skrivit lite om, men jag skrev aldrig vad det går ut på eller hur man gör.

Varför man gör det är mest för att alla säger att man inte ska göra det och att det är just så läskigt. Det får såklart igång allas nyfikenheter eller hur man ska säga det och man tänker: Jag måste prova det!

Bloody Mary går ut på att man ska stå inte rum med ett vanligt stearinljus tänt och kolla djupt in i spegeln. Man ska säga: "Bloody Mary, Bloody Mary, Bloody Mary" tre gånger eller mer. Det går också bra att säga det ännu fler gånger.
Poängen med det är att hon ska komma ut ur spegeln och mörda en..Oftast på ett brutalt sätt, tillexempel genom att klösa ut ögonen eller dra in en i spegeln.

Jag tänker inte säga åt er att testa, men det är ju eget ansvar på vad man gör. Men se till att inte lämna kvar dom onda andarna i huset! :O

Vad har ni tänkt att göra på halloween?

Jag & några kompisar ordnar en halloween-fest! ;) Hemligheterna kommer ut efter den! :)
Saken är den att jag har beslutångest..VAD ska jag vara?

  • Zoombie prinsessa
  • Bloody Mary (Ja,hon inspirerade mig)
  • Död tomtenisse (hehehh xp)
  • Levande döing (alltså spöke)
  • 1 avatar (öhh..färgen är problemet bara)
  • tjejen från "the ring"
  • den döda tjejen från "the Grudge"

           Vad tycker ni att jag ska vara? :D
           Jag tänker absolut,vad ni än bestämmer INTE klä ut mig till CLOWN eller TANDLÄKARE!!!
           Det är det värsta som finns..Allvarligt! Jag är mindre rädd för monster under sängen..Okej..där ljög      
           jag..Monster under sängen är också läskiga..Tur att jag inte har en säng som man kan krypa
           under! :thumbup:



XoXo
BblackStar ♥

Trackback
RSS 2.0