Viiiiiiiill Haaaaaa!

Hej! :)

Jag vill ha en videokamera! Men jag har inga pengar! Blää! :(

Tryck på länken för att se den.
http://www.elgiganten.se/product/foto-video/videokamera/HDRTD10ES/sony-hdr-td10e-3d-videokamera

Sen,sen...så vill jag läsa Franska igen! Det är så coolt ju!
& sen & sen så vill jag ha en mössa, min är stor och skruttig :( Den är röd,Jag gillar röd! :D

Vet ni vad jag mer vill haa?? Det absolut viktigaste som finns..CHOKLAD! Men som jag sa, jag har INGA pengar..okej..kanske lite..men dom vill jag spara :thumbup:

Jag,jag vet jag är snål..I fredags så köpte jag kläääder! okej..mönstrade strumpbyxor och en "mjukiströja" den är gooosig!
Jag gillar gosiga saker..Men i vilket fall som helst så lägger jag upp bilder..Här kommer dom:




XoXo
BblackStar ♥

Trackback
RSS 2.0