Ny Dag :)

Hej, nu skriver jag lite snabbt här eftersom jag snart ska dra iväg.
Klockan är inte så mycket, eller rättare sagt så är det jätte tidigt! :O
Men jag klarar mig. Har precis ätit frukost och har packat, nu är det
bara att vänta på att telefonen ska ringa.

Nyköpings badhus (Vad det nu heter) Här kommer Vi! :D

Jag har märkt att jag har börjat att använda grova ord..hähä, det låter kanske inte så bra, men det är ett enklare sett att uttrycka sig på, även fast jag har unvikit det förut när jag har förklarat något så är det kul att gå andra på nerverna (när jag säger "andra" menar jag mina bröder). Men nu ska vi inte prata om ointressanta saker..IGEN. Halkar nästan in på fel ämne.

Idag kommer en kompis till mig och sover över så det blir inte så mycket skrivande under tiden hon är här.
I morgon händer något jätte hemskt! Jag måste klippa mig, jag som har sparat så mycket (jag tycker det)
Jag har liksom tänkt attspara JÄTTE långt och nu måste jag klippa bort 1,5 Decimeter! :O
Jag skulle spara så långt så att jag kan skippa hårförlängningen (använder inte det).
Om en vecka ska jag få träffa älsklingen igen! Guud vad jag saknar honom! :)


Måste dra nu <3

XoXo
BblackStar

Kommentarer på det här inlägget ♥
Postat av: Linda

Hejsan , vill du vara med & tävla i min tävling om en cykel:D? direkt länk till tävlingen: http://www.nattstad.se/LindaLinnros?id=1765019

2011-07-27 @ 11:14:06
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0