saknar solen :(

Hej!

 Nu är jag hemma efter 1 vecka i Montenegro...riktigt varmt :)
Dock verkar det landet inte ha några trafikregler...dom verkar köra hus som helst...riktigt läskigt att gå över gatan och om man gick i bikini (som jag gjorde) så tutade alla bilar på tjejerna ;) Lite synd att dom flesta där inte är speciellt bra på engelska. köpte en present till Madde & Danne.
I onsdags var vi i albanien, dom verkar inte heller ha några trafikregler och det gick häst och vagn sida vid sida med bilarna, landets gränser öppnade 2006 och det är ett väldigt omordärnt där..men grymt billigt! :) Planen har inte börjat åka in dit än så vi åkte buss i tre timmar från Montenegro.
På eftermiddagen efter att vi gått var det 41 grader i skuggan och jag slår vad om att det hade varit runt 45 grader mitt på dagen. Både Montenegro och albanien är riktigt fina länder!
Själva hotellet var gigantiskt! det var som att bo i radhus..typ..hähä. det var inte särskilt många svenskar där..men en del kunde engelska.
ska man ta det som en förolämpning eller komplimang ifall någon tror att man är från norge?

Jag har iallafall haft en riktigt bra vecka! :) Hur har ni haft det? Inte för kallt hoppas jag.

På måndag börjar dom flesta skolan om dom inte redan har börjat och jag hoppas verkligen att det här året blir bra! Går bara till 11.00 på måndag.

Nu måste jag bara hitta min kamera som lyckades försvinna så fort jag kom hem..bara för att jag behövde den :)


XoXo
BblackStar ♥

Kommentarer på det här inlägget ♥

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0