RANDOM :)

Ni som kommenterar..snälla var inte anonyma...det blir svårare att svara på era frågor då..men jag svarar här på en fråga nu :)

Random:
Varför inte skriva något eget? Du härmar ju twilight jätte mycket ;o

Svar:
Jag vet att det ser ut som det nu..men det som jag håller på att skriva just nu är inte som twilight..Själv så tycker jag inte alls att det är likt twilight och jag härmar inte någon, självklart får du ha kritik...men du har inte sett allt så du vet inte :) Jag hoppas att du snart ändrar åsikt och du får ha hur många åsikter som helst :)
Till nästa gång så kan du väl låta bli att vara anonym?

Som sagt så får ni kritisera...men kritisera inte förens ni vet hur det egentligen slutar :) eller hur säger man?

KOLLA INLÄGGET INNAN

XoXo
BblackStar ♥


Kommentarer på det här inlägget ♥

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0