Dator på lagring!

Hej! Skriver lite snabbt nu :)
Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag..Datorn är på lagring och jag vetinte när den kommer tillbaka.Men jag har hunnit skriva mycket mer och har kommit fram till att "novellen" som ni har läst vissa delarav ska bli en hel bok. YaY! till mig :) I fredags var jag med min PV (pojkvän) och i lördags sov jag hos BV (bästavän) Madde. Har alltså inte gjort så mycket mer än att ha skrivit och läst. den 13 Augusti åker jag iväg utomlands och då hoppas jag att jag har många bilder att dela med mig av.
& jag hoppas att jag får svar om ett jobb som jag har sökt till :D (som fotograf)
börjar nian nu i höst och jag har funderat lite på praoen och jagskulle vilja bli regissör efter skolan, såjag undrar om ni vet om man kan paraoa i´den riktningen. kanskesom någon typ av assistent ellernågot. Jagvet inte. Men kom gärna med svar! :) ursäkta min dåliga stavning idag :p

Så fort jag har skrivit klart här ska jag sätta igång med att baka och sen ska jag nog kolla på Dexter, väldigt bra serie. Om jag inte skriver dvs :) (önskar jag kunde lägga in en bild,men har inga bilder här,tyvärr.) Nu blir det attbaka något med choklad och frossa i det! :)

Så..Vad har ni gjort i sommar? :D

Ni kommer nog inte höra så mycket från mig på resten av sommarlovet, men vi ses ju när skolan börjar!
Ha det bra och lämna gärna en kommentar! :)

XoXo
BblackStar ♥

Kommentarer på det här inlägget ♥

Här kan du skriva en kommentar till mig ♥:

Ditt namn här! ♥:
Remember me to next time? ♥

Mail? (Kommer inte att pupliceras) ♥

Blogg/Eller annan hemsida ♥:

Här kan du skriva till mig ♥:

Trackback
RSS 2.0