26 - 08 - 2011

Hej, förlåt att jag har svikit er lite med bloggskrivandet, men jag ska försöka hålla igång nu! Håll tummarna'! :D
I lördags kom jag som sagt hem från Montenegro och det var skönt att vara ute i solen! :)
Men nu är skolan igång och hela veckan har det varit slappt eftersom vi inte har något schema än :) dom enda lektiornerna vi har haft är svenska, bild och drama..mina favorit lektioner :) YaY! 1 plus till mig! :)

nästa vecka börjar allavarlet..2 Bad :( But,but..i år ska jag vara värsta plugghästen tror jag, nej,men jag vill ha rysligt höga betyg! :) Ska kämpa hela året! :D ååå! Jag vet vad mitt nyårslöfte är :) :P hähä<3

Hjälp! MIn kille Min kompis fyller år 13 December och jag vet inte vad jag ska ge honom,tänker ut något nu när nästan allt är billigt. hähä plus att jag vill köpa något,bara för att. Sen i oktober fyller min bästa vän år och hon MÅSTE också få något, hon är vampyr-galen, som jag :D Halleluljah! Bara en låt jag kom och tänka på. But but,, det här inlägget kommer sent ut och skyll inte på mig, inte mitt fel, men om några dagar är det frågetund på bloggen,ska bara få upp stistiken igen :)

XoXo
BblackStar ♥
Trackback
RSS 2.0